Uygulamalar

manuel terapi.jpg

Manuel Terapi

Manuel terapi uygulaması doktor tanısı konmuş ve bu tedavi için uygun görülen hastaya uzman fizyoterapist tarafından hastanın ihtiyacı ve şikayetleri dikkate alınarak uygulanan tıbbi bir tekniktir.

masaj

Medikal Masaj

Medikal Masaj, yumuşak dokular üzerine uygulanan sistemik ve bilimsel el hareketleridir. Bu tedavi yöntemiyle ve çeşitli teknikler sayesinde, kan dolaşımını artırmak ve dokulara daha fazla kan gelmesini sağlamak amaçlanır.

Fizyoterapi

Elektroterapi

Elektroterapi; uygulanan bölgede ağrı giderme, dolaşım düzenleme, kayıp kas kuvvetini geri kazanma, kaybolan sinirsel iletimi uyarma gibi faydalar sağlayan yardımcı bir fizik tedavi yöntemidir.

akupunktur

Kuru İğneleme

Bağ doku ve kas içerisinde bulunan gergin bantları, tetik noktaları gevşetmek ve bunların oluşturduğu ağrıyı azaltmak için kullanılan ayrıca bölgesel kan dolaşımını arttırmaya da yarayan yardımcı bir fizik tedavi uygulamasıdır.

Kinezyolojik Bantlama

Kinesio-Tape uygulanan bölgede cilt aracılığıyla makroreseptörler uyarılır, bu uyarı ile fasya üzerinde olumlu etkiler görülür. Ağrılı bölgede cilt ve cilt altı dokuları kaldırarak dolaşım için alan yaratılmasına veya azalan dolaşımın artmasına yardımcı olmaya yarar.

doğru postür.jpg

Postür Analizi, Egzersiz Planlama

Postür analizi ile tedavi öncesinde var olan deformiteler saptanır. Kişiye özgü egzersiz planlaması ile hastanın tedavisi basamak basamak ilerletilir.

Reformcular üzerine Pilates Dersi

Klinik Pilates

Klinik pilates rehabilitasyon hastaları, kronik ağrı çeken kişiler, özellikle bel-boyun ağrıları, omurga problemleri görülen kişiler için fizyoterapist eşliğinde uygulanmak üzere tasarlanmış modifiye bir pilates türüdür.

logo.png

Sağlık Destek Yenilik